مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد 15 شهریورماه سال جاری را تاریخ پایان مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 22 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»مسعود شریعتی  در نشست خبری تشریح برنامه‌های همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار 15 شهریورماه سال جاری است، گفت: تاریخ انتخاب آثار توسط داوران جشنواره 20 شهریور و زمان نمایش آثار منتخب نیز 25 شهریورماه امسال خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به موضوعات این جشنواره اشاره و اذعان کرد: برجسته کردن کارکردهای ارتباط خانواده در مسجد، ترویج و تسهیل ازدواج آسان، حمایت از عزت و کرامت همسری، نقش مادری و همسران، نقش مشورت در خانواده قبل و بعد از ازدواج، نقش پدری و اقتصادی مردان، توانمندسازی افراد خانواده، آسیب‌های اجتماعی و عوامل تزلزل خانواده و طلاق از موضوعات این همایش است.

وی ادامه داد: جنگ نرم دشمنان و فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی، خانواده و اوقات فراغت، ترویج ارزش‌های متعالی و سنت‌های پسندیده در ازدواج وزندگی، اشرافیت و تجمل‌گرایی و اقتصاد مقاومتی در خانواده، تکریم سالمندان در خانواده از دیگر موضوعات نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی است.

شریعتی از انتشار کتاب آثار منتخبین و ارائه برخی از آثار به سراسر کشور خبر داد و گفت: آثار ارائه‌شده منتخبین به‌صورت کتابی منتشر و برخی نیز در سایر نقاط کشور به‌صورت نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه بخش گرافیک این همایش گستره ملی دارد، خاطرنشان کرد: در این همایش از ظرفیت هنرمندان سراسر کشور استفاده خواهیم کرد تا از تجربیات آن‌ها برای تحکیم خانواده و بالا بردن فرهنگ ازدواج و تولید آثار فاخر استفاده کنیم.

 وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان، برگزاری همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی یکی از برنامه‌های این سازمان در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خواهد بود.

شریعتی در پایان، اظهار داشت: موضوع تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از بروز آسیب‌ها و توجه جدی به موضوع ازدواج برای نسل جوان از اهمیت بسیاری دارد و با این همایش بر آن شدیم تا اتفاقات را برای نسل امروز و جوانان اجتماع با زبان فرهنگ و هنر در قالب گرافیک و کاریکاتور روشن کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار