مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری دومین کنگره ملی شعر بانوان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 22 August 2017
  به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شعر بانوان نشان از ظرفیت بالای شعری بانوان دارد، گفت: اولین دوره این کنگره که با استقبال خوب شاعران مواجه شد، خرداد سال 92 برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین دوره این کنگره در بهمن ماه امسال انجام شده و شرکت در این کنگره ملی فقط مختص بانوان خواهد بود. 

جعفری، شناسایی بانوان شاعر، تقویت حوزه شعر در بخش بانوان و اشاعه ارزش‌های جامعه با زبان شعر را از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد.

رحیم جعفری شعر را از بهترین ابزارهای انتقال مفاهیم  دانست و افزود: شعر سرمایه‌ بی‌بدیل کشور است که در فرهنگ‌سازی می‌تواند بسیار موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد، این جشنواره با استقبال خوب بانوان روبرو شده و شاعران بانوی ایرانی بتوانند آثار ارزشمندی در این زمینه خلق کنند.

وی افزود: آثار برگزیده این کنگره در یک مجموعه شعر به چاپ رسیده و در مراسم اختتامیه از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای تمامی امور این جشنواره اعم از موسسه مجری، دبیر علمی، داوران و حتی طراحی پوستر و کادر اجرایی این کنگره را بانوان برعهده خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار