فرماندار شهرستان قاین گفت: هفته دولت امسال ۱۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان قاینات افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 22 August 2017
بهمن کهن‌ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: این تعداد پروژه در بخش‌های کشاورزی، مسکن، راه، تامین آب شرب، آبرسانی، تامین برق، بهداشت و درمان، گازرسانی، صنعت و معدن، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افتتاح می‌شود.

وی راه‌اندازی کلینیک تخصصی و کلینیک غربالگری سرطان بیمارستان شهدای قاین را از مهم‌ترین این پروژه‌ها اعلام کرد.

فرماندار قاین گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر 25 هزار و 700 میلیون ریال است که در هفته دولت امسال راه‌اندازی می‌شود.

کهن‌ترابی هفته دولت را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها، دستاوردها و همچنین تشریح برنامه‌‌ها و عملکرد دولت عنوان و تصریح کرد: شاید یکی از اشکالاتی که بر مدیران دولت تدبیر و امید مترتب است بحث عدم اطلاع‌رسانی دقیق، مناسب و شفاف است.

وی افزود: بسیاری از مدیران این دولت مجاهدت کردند و خارج از وظایف سازمانی و وقت اداری خودشان زحمت کشیدند و نگذاشتند نارضایتی در مردم ایجاد و امر خدمات‌رسانی به آنان با مشکل مواجه شود و با روحیه انقلابی تلاش کردند اما زیاد به دنبال اطلاع رسانی در سطح جامعه نبودند.

فرماندار قاین به آغاز به کار شوراهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شوراها مظهر تجلی اراده و برخاسته از رأی مردم هستند و همه ما موظف هستیم در چارچوب وظایف و قوانینی که در این رابطه وجود دارد نهایت تعامل و همراهی را با شوراها داشته باشیم و آنان را به عنوان یک جریان موازی و تقابلی با خودمان در نظر نگیریم بلکه شوراها را به عنوان یک بازوی کمکی بدانیم چون شوراها حلقه اتصال بین مردم و مسئولان و بهترین کانال و مسیر برای پیگیری مطالبات مردم هستند.

وی در رابطه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چنانچه پروژه‌ای برای افتتاح در هفته دولت دارند باید در فرصت باقیمانده شخصاً از آن پروژه بازدید کرده و اگر پروژه 100 درصد تکمیل شده در لیست برنامه‌های افتتاحی ستاد بزرگداشت هفته دولت قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار