فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:در این برهه از زمان که جنگ، جنگ رسانه‌ای با پشتیبانی‌های قدرت و پول استکبار است، نقش پاسداران برای مقابله با هجمه‌های بی‌امان دشمنان تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 22 August 2017
سردار علی رزمجو عصر امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان دشتستان  با اشاره به نقش مهم پاسداران در عرصه‌های ایران اسلامی به نقش مهم پیشکسوتان این نهاد مقدس پرداخت  و اظهار داشت: پیشکسوتان پاسدار، یادگاران دوران سخت انقلاب اسلامی  از بدو تشکیل سپاه با حماسه آفرینی‌های خود در عرصه جهاد و شهادت مشقت‌های فراوانی را به جان خریده‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بازنشستگی ندارد تصریح کرد: افراد با ایمان و فداکار که فرهنگ جهاد و شهادت در آنها نهادینه شده هیچگاه بازنشسته نمی‌شوند که نیروهای جان بر کف  سپاه از این افراد محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با تاکید بر فداکاری نیروهای سپاه تا آخرین نفس خاطر نشان کرد: نیروهای پاسدار نه تنها بازنشسته نمی‌شوند بلکه تا پایان عمر خود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

سردار رزمجو با اشاره به جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن و نقش مهم پاسداران در این عرصه تصریح کرد: در این برهه از زمان که جنگ، جنگ رسانه‌ای با پشتیبانی‌های  قدرت و پول استکبار که همگی مبتنی بر ظواهر است، نقش پاسداران برای مقابله با هجمه‌های بی امان دشمنان تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه ما در تمام لحظات زندگی در حال آزمایش هستیم تاکید کرد: هنر ما باید این باشد که بر سر اصول و ارزشهای دینی و اخلاقی خود استوار و ثابت قدم بوده، هرچند در اقلیت باشیم.

سردار رزمجو با تاکید بر مصون ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: تلاش و هم و غم ما پاسداران، احیاء و ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است که برای آن خون‌های فراوانی ریخته شده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه کار برای خدا سرمایه‌گذاری است، اذعان کرد: هم رزمان شهید ما در این مسیر نورانی، تمام هستی خود را جان شیرین آنان باشد، نثار کردند و امروز بر ما تکلیف است که دنباله رو شهدا باشیم تا این انقلاب زنده بماند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار