معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: با توجه به گرمای شدید هوا، برای جلوگیری از قطعی برق، کاهش ساعت کاری ادارات استان بوشهر تا ۲۰ شهریور ماه تمدید می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 22 August 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر با اشاره به کاهش ساعات کار ادارات استان بوشهر از سوم تیرماه اظهار داشت: برای رفاه مردم و مشترکان برق و مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از سوم تیرماه  از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شد.

وی با بیان اینکه کاهش ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تا پایان مرداد ماه تعیین شده بود افزود: به منظور مدیریت مصرف و پایداری شبکه و جلوگیری از هرگونه قطعی برق و کاهش پیک بار ساعات کار ادارات از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تا ۲۰ شهریور ماه امسال تمدید می‌شود.

زرین‌فر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای رعایت ترتیب و تنظیم ساعات کار اداره متبوع خود نظارت کامل بر ورود و خروج کارکنان اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت هم‌ استان‌ها در مصرف بهینه برق افزود: به منظور پیشگیری از قطعی برق و جلوگیری از مشکلات در این حوزه، توصیه می‌شود در مصرف انرژی برق صرفه جویی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار