مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در پی ساخت و تکمیل ۷ راه روستایی در استان بوشهر افزون بر ۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۴۸۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 22 August 2017
عبدالحسن مشایخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از ایمن بودن راه‌های استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: استان بوشهر از وضعیت مطلوب راه مواصلاتی در مسیرهای مختلف برخوردار است و این در حالی است که پروژه‌های مهم بزرگراهی در حال اجراء و تکمیل است.

وی با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 7 پروژه راهسازی روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این پروژه‌‌ها که با اعتبار 95 میلیارد ریال اجراء شده که کمک شایانی به تردد خودروها در این محور‌‌ها می‌کند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه بهسازی محور کنار خیمه به خره در شهرستان عسلویه بیان کرد: این راه روستایی با اعتبار 9 میلیارد ریال به طول 2.1 کیلومتر اجرا شده است.

مشایخی با بیان اینکه روکش آسفالت بیدو به کنارکوه با اعتبار 12.5 میلیارد ریال در شهرستان دیلم به اتمام رسیده تصریح کرد: پروژه احداث جاده آنتنی‌های باغچه شمالی و باغچه جنوبی از توابع شهرستان تنگستان با اعتباری 5 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی از تکمیل، راه روستایی کلمه به تنگ زرد از توابع شهرستان دشتستان  خبرداد و افزود: این پروژه راهسازی روستایی با اعتبار بیش از2.5 میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تکمیل ابنیه یک دستگاه پل 5 دهانه 3 متری در محور گلکی به شورکی از توابع شهرستان تنگستان با اعتبار 10 میلیارد ریال را مورد اشاره قرار داد و  گفت:بهسازی قطعه دوم محور خورموج به مل‌گل از توابع شهرستان دشتی با اعتبار 50 میلیارد ریال به طول 3.8 کیلومتر و تعریض 26 دستگاه ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار