مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: سه‌هزار جلد سند مالکیت منازل روستایی استان بوشهر با همکاری ثبت اسناد و املاک در این استان صادر و به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 22 August 2017
حمید حیدری بریدی صبح امروز در واگذاری اسناد مالکیت منازل روستایی در شهرستان دشتی با اشاره به اینکه  استان بوشهر دارای 623 روستا است از تهیه طرح هادی برای روستاها خبر داد و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای طرح هادی در روستاها و ساخت مسکن برای محرومان و روستائیان در اجرای طرح‌های عمران روستایی، بازسازی مناطق زلزله‌زده و طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، هنری نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به صادر شدن سند مالکیت منازل روستایی استان بوشهر افزود: صدور سند مالکیت منازل روستایی یکی از برنامه‌های دیگر بنیاد مسکن است که در این زمینه سه‌هزار جلد سندمالکیت منازل روستایی استان بوشهر با همکاری ثبت اسناد و املاک در این استان صادر و به متقاضیان واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه 472جلد سند املاک روستایی در استان بوشهر صادر شد خاطر نشان کرد: در سه ماه نخست امسال 472جلد سند برای املاک مناطق روستایی و شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت این استان صادر شده است.

حیدری با اشاره به اینکه سند روستایی در دشتی صادر شده است افزود: با همکاری ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتی 170 جلد سند در چهار ماهه نخست امسال در شهرستان دشتی صادر که از این تعداد 80 جلد سند مربوط به بخش کاکی است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان دشتی 10 هزار و 885 جلد سند براساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن صادر شده خاطر نشان کرد: این بنیاد توانسته با کمک اداره ثبت اسناد و املاک دشتی در سال گذشته تعداد 223 جلد سند صادر و به متقاضیان تحویل کند.

در این مراسم یک جلد سند مالکیت بصورت نمادین به متقاضی واگذار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار