با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) انجام می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از برپایی دسته عزاداری خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت شهادت امام جواد(ع) خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام جواد(ع) با سالروز آتش‌زدن مسجدالاقصی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و روز جهانی مسجد اظهار کرد: امسال خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) صبح روز سه شنبه هفته جاری همزمان با 31 مردادماه به برپایی دسته عزاداری اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طی مسیر دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)، مداحان اهل بیت(ع) در وصف امام جواد(ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند، عنوان کرد:‌ خادمان حرم مطهر ساعت 10 در مسجد امام حسن عسکری(ع) تجمع و در ساعت 11 به همراه آحاد مردم انقلابی شهر مقدس قم و زائران به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: همزمان با روز شهادت امام جواد(ع) مراسم عزاداری ویژه ایشان قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی از حجت‌الاسلام حسن سعیدی استاد حوزه علمیه قم به عنوان سخنران مراسم ظهر روز شهادت امام جواد(ع) نام برد و گفت: در این مراسم مسعود زمانی از مداحان اهل بیت(ع) نیز در وصف این امام بزرگوار به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

بهشتی‌پور از مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) برای حضور در برنامه‌های شب و روز شهادت امام جواد(ع) دعوت کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته با برنامه‌های خود بتوانیم بخشی از دین خود را نسبت به برادرزاده حضرت معصومه(س) ادا کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار