نمایشگاه «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی» در همدان برپا می شود.
کد خبر: ۴۸۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 21 August 2017
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برپایی پنجمین نمایشگاه «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی» در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین الماسی با اعلام این خبر، افزود: این نمایشگاه از یکم تا سوم شهریور با حضور 55 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، گیلان و همدان و با حضور سازمان‌های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس در فضایی افزون بر 5000 مترمربع در سالن‌های ابن‌سینا، الوند و هگمتانه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اهمیت حوزه سلامت و درمان سبب شده است که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارائه کالاهای خود بکنند و برای عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقاء و بهبود بخشند.

الماسی ادامه داد: در زمان برپایی این نمایشگاه، سمپوزیوم و کارگاه ‎ های تخصصی ویژه پزشکان و دندانپزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اشاره به اینکه ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعدازظهرها 16 تا 21 است، یادآور شد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت‌کنندگان خواهد شد و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا گام برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار