به مناسبت هفته دولت؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در 13 روستای شهرستان‌هاي لردگان، فارسان، اردل و كيار طرح‌های گازرسانی به بهره‎برداری می‌رسند.
کد خبر: ۴۸۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 21 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سيامك حيدري با اشاره به اینکه 295 هزار و 472 مشترک در استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند، اظهار کرد: تاكنون 38 شهر از 40 شهر و 442 روستا از مجموع 751 روستاي استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

وي با اشاره به رشد فزاينده گازرساني به روستاها مخصوصا مناطق سخت‌گذر، صعب‌العبور و ناهموار استان طي سال‌‌های گذشته، افزود: توسعه گازرساني مناطق روستايي به منظوركمک به اقشارآسيب‌پذير جامعه و ايجاد رفاه نسبي براي آن‌ها بوده است.

حیدری با اشاره به محدوديت‌هاي مالي در همه زمينه‌ها، به خصوص در اجرايي کردن پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي و پيشرفت مطلوب در این زمینه، تصریح کرد: در حال حاضر از اعتبار 644 هزار میلیون ریال اعلام شده در اين حوزه، با ميانگين 30 درصدی پيشرفت پروژه‌ها مواجه هستیم.

وي از اتصال 13 روستا در شهرستان‌هاي لردگان، فارسان، اردل و كيار به شبكه گاز طبيعي در هفته دولت خبر داد و گفت: اين طرح‌ها جزء طرح‌هاي ملي محسوب مي‌شوند که با اعتباري بیش از 137 هزار و 300 ميليون ريال اجرایی شده‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه طول خط تغذيه 39 هزار و 658 متر، طول شبكه توزيع 73 هزار و 696 متر و تعداد یک هزار و 115 انشعاب اجرا شده است، گفت : اين پروژه‌ها شامل هفت ايستگاه تقليل فشار گاز بوده كه پيش‌بيني مي‌شود با افتتاح اين پروژه‌ها تعداد مشتركين گاز طبيعي در استان به حدود 297 هزارمشترک برسد.

وی خاطرنشان کرد: در این ايام پروژه‌هاي روستايی شهرستان لردگان با اعتباري بیش از 21 هزار ميليون ريال كلنگ‌زني خواهند شد كه پيش‌بيني مي‌شود در سال آينده مورد بهره‌برداري قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار