مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی و ۱۲ شهید سرافراز روستای ده‌زیار کرمان دوشنبه شب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 21 August 2017
ویژه برنامه شهادت حضرت جوادالائمه(ع) همراه با مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید محسن حججی در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهارداشت: همه ساله در ایام شهادت امام نهم شیعیان مراسم باشکوهی در مسجد جوادالائمه(ع) روستا برگزار می‌شود که امسال این مراسم رنگ و بوی شهدا گرفته است.

ثارالله انکوتی با اشاره به اینکه شهادت شهید حججی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تاثیر معنوی زیادی بر جامعه گذاشته است گفت: به پیشنهاد جوانان هیئتی مراسم امسال با بزرگداشت شهید حججی همراه است.

وی با اشاره به اینکه روستای ده‌زیار 12 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که پیکر مطهر  10 شهید آن در گلزار شهدای روستا مدفون هستند افزود: به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش به اختیار بودن جوانان در کارهای فرهنگی، یادبود 12 شهید والامقام این روستا نیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی در ده‌زیار کرمان خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‌الله سعید شاه‌آبادی مدیر موسسه غدیرشناسی کشور سخنران بوده و مداح اهل بیت(ع) علی کدخدایی به مداحی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این مراسم دوشنبه 30 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شب شهادت امام جواد(ع) در مسجد جوادالائمه روستای ده زیار برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مراسم به همت شورای اسلامی و دهیاری روستا، هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده‌زیار و کانون فرهنگی هنری مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای برگزاری باشکوه این مراسم در نظر گرفته شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار