فرماندار ملکشاهی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام شهدای دولت در این شهرستان 17 طرح و پروژه در بخش های مختلف با 210 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود .
کد خبر: ۴۸۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم شهرستان گازرسانی به روستاهاست که در این هفته سه روستا از نعمت گاز برخوردار و عملیات گازرسانی به چهار روستای دیگر آغاز می شود که برای این پروژه ها در مجموع 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: مهمترین پروژه شهرستان آبرسانی از سد ایلام است که این هفته ایستگاه پمپاژ شماره آن با اعتبار 45 میلیارد ریال افتتاح و ایستگاه شماره 2 نیز با اعتبار 47 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

فرماندار ملکشاهی با اعلام آغاز عملیات خط انتقال برق فشار قوی به پروژه آبرسانی شهرستان طی این هفته یادآور شد: 32 میلیارد ریال برای اجرای این طرح برق رسانی اختصاص یافته و اتمام ان از اولویت های مسئولان شهرستان است.

قاسمی افتتاح چهار واحد آموزشی در سطح روستاها ، ایجاد باغ های کشاورزی و چندین بوستان را از دیگر برنامه های هفته دولت در ملکشاهی برشمرد که با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی اضافه کرد: اجرای هشت طرح در حوزه بهداشت و درمان ، احداث چندین واحد آموزشی روستایی و شهری ، گازرسانی و آبرسانی به نقاط مختلف ، بهسازی و روکش آسفالت جاده ها و خدمات کشاورزی بخشی از عملکرد قابل دفاع دولت در شهرستان ملکشاهی است.

فرماندار ملکشاهی گفت: در مجموع از سال گذشته تا کنون اعتباری معادل 600 میلیارد ریال در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، آموزشی ، بهداشت و درمان و کشاورزی به این شهرستان اختصاص داده شده که نوید بخش افق روشن محرومیت زدایی در این شهرستان تازه تاسیس است.

شهرستان ملکشاهی با 25 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و سال 85 به شهرستان ارتقا یافت. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار