نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام گفت: دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) در تلاش هستند با فرقه سازی و توسعه خانقاه و جمع خانه نقش سازنده و هدایتگر مساجد را از فرآیند تربیت بشری حذف کنند.
کد خبر: ۴۸۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 20 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام محمدرضا عباسی روز یکشنبه در همایش ائمه جماعات و هیات امنای مساجد شهرستان آبدانان اظهار کرد: استکبار جهانی با هدایت افکار عمومی، استفاده از بودجه های بادآورده ارتجاع عرب ، بکارگیری رسانه های جمعی و فضاهای مجازی تلاش می کنند با ایجاد جذبه های کاذب و ترویج نگاه اسلام ستیزانه برتری دین مسیحیت را نسبت به مکتب اسلام در فکر جوانان القا کنند.
 
وی نقش نخبگان اسلام شناس و نهادهای فرهنگی را در مقابله با این حربه و توطئه جدید مهم توصیف کرد و افزود: نظام سلطه با توسعه فرق و مذاهب انحرافی می کوشد با حذف خاصیت ظلم ستیزی و آزادی خواهی از دین اسلام، اعتقاد منحرف و مضر حلول و تناسخ قطب و شیخ را جایگزین مقام منیع ولایت کرده و معتقدات منجی محوری مکتب اسلام و مذهب تشیع را با مکاتب انحرافی جایگزین کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام مسجد را پایگاه پاسداری از اسلام دانست و تاکید کرد: در عصری که جهان کفر تمام قد در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و شب و روز با آتش افروزی و ایجاد جنگ های نیابتی جهان اسلام را با جریان تکویر و ترور درگیر کرده است، همه آحاد و اقشار مختلف مردم، اصحاب فکر و اندیشه و ارباب رسانه باید با هوشمندی و احساس مسئولیت شرعی و ملی نقش تاریخی خود را ایفا کنند.
 
حجت الاسلام عباسی با اشاره به توطئه سران قدرت های بزرگ جهان علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه تولید سلاح اتمی یادآور شد: برابر اسناد و آمار معتبر قدرت های بزرگ اروپایی با تاسیس هزاران انبار و ذرات خانه سلاح هسته ای قادرند 400 بار کره زمین را نابود کنند اما هیچ سازمان حقوق بشری به این اقدام بسیار خطرناک آنان که دنیا را در معرض تخریب قرار داده تذکر و هشدار نمی دهند.
 
در پایان این همایش با تقدیر از زحمات حجت الاسلام امید پهلوانیان، حجت الاسلام سید حسن حسینی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه آبدانان معرفی شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار