عصر ایران:این خودرو همان ساینا EX است که در بخش کابین تغییراتی بر روی آن انجام شده است. ولی باز هم این تغییرات در همه جای کابین نیست و تنها به بخش جلوی کابین مختصر شده است.
کد خبر: ۴۸۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 20 August 2017
 زمان فروش ساینا ی اتومات به عنوان نخستین خودروی ملی مجهز به گیربکس اتوماتیک از سوی سایپا اعلام شد.

  در نیمه های سال 95 بود که مدیرعامل سایپا از ورود ساینا با گیربکس اتومات به بازار خبر داد و عرضه با قیمت رقابتی و مناسب را از مزیت های آن برشمرد.با گذشت یک سال از وعده جمالی، امروز زمان آغاز فروش ساینا اتومات به طور رسمی اعلام شد.

 
اعلام آغاز فروش ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور (+جزئیات و عکس)
 
اعلام آغاز فروش ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور (+جزئیات و عکس)
 
اعلام آغاز فروش ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور (+جزئیات و عکس)
 
اعلام آغاز فروش ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور (+جزئیات و عکس)


سایپا زمان فروش ساینا را که به نسل جدید تیبا بین خریداران شهرت یافته است از صبح روز دوشنبه 6 شهریور ماه اعلام کرده است.

سایپا در نمایشگاه خودروی مشهد ساینای اتوماتیک را در معرض نمایش گذاشت این خودرو که می توان آن را برادر ناتنی کوئیک نامید می تواند به عنوان ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار معرفی شود.

این خودرو همان ساینا EX است که در بخش کابین تغییراتی بر روی آن انجام شده است. ولی باز هم این تغییرات در همه جای کابین نیست و تنها به بخش جلوی کابین مختصر شده است.

 اولین تفاوت نوع دنده ایی و اتوماتیک آن را می توانید در غربیلک فرمان خودرو بینید. نه تنها سیستم فرمان ساینا از حالت هیدرولیک به کمکی برقی تبدیل شده است، بلکه ظاهر غربیلک آن هم کاملا فرق کرده و به روز تر شده است.

بر روی فرمان ساینا اتوماتیک دکمه های تنظیم سیستم بلوتوث و سیستم صوتی نیز وجود دارد.

 سیستم صوتی ساینا عوض شده و مانیتور بر روی آن اضافه شده است. این نمایشگر قابلیت پخش DVD را دارد و می تواند از آن به عنوان یک مسیریاب استفاده کرد. همچنین نمای دوربین عقب خودرو بر روی این نمایشگر نشان داده می شود. این سیستم صوتی و تصویری امکانات اتصال AUX و USB را دارد.

بیشترین تفاوت این خودرو همان گیربکس اتوماتیک آن است. در میان صندلی ها  گیربکس اتوماتیک بلژیکی ساینا نصب شده که قابلیت تیپترونیک را نیز دارد.

ساینای اتوماتیک مانندنمونه ی دنده ای  دارای موتور 1.5 لیتری است این موتور چهار سیلندر ۸ سوپاپ با قدرت ۸۷ اسب بخار وگشتاور ۱۲۸ نیوتون متر قدرت را به گیربکس CVT می رساند .

سایپا هنوز قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده است ولی به نظر می رسد این خودرو در محدوده 30  تا 32 میلیون تومان به بازار عرضه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار