بیست و نهمین دوره مسابقات قران کریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ویژه برادران با معرفی نفرات برتر در هر رشته به کار خود پایان داد. در این رقابت ها دو تن از ایثارگران فارس نیز موفق به کسب عنوان نخست شدند.
کد خبر: ۴۸۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل از «ایثار از فارس»:بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه برادران با شرکت 320 نفر از  جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و پدران و فرزندان شهدا از 26 مردادماه در مشهد مقدس برگزار شده بود که امروز 29 مردادماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
این مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، تفسير و مفاهيم قرآن کریم و در رده های سنی بالاتر از  15سال، 20سال و 35 سال برگزار شد.

استان فارس که با ترکیب 11 برادر و 14 خواهر در این دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت کرده است در بخش برادران موفق به کسب دو نشان نخست شد.
 مرتضی واحدی در حفظ 15 جزء قرآن کریم در رده سنی بالای 15 سال و محمد رحمانی جانباز 70 درصد بصیر نیز در همین رشته و در رده سنی بالای 20 سال، عنوان نخست این مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است  بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ویژه خواهران، از 30 مردادماه  به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار