معاون فنی و عمرانی شهردار ورامین گفت: با توجه به تأکید شهردار ورامین و نیاز بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهری به ارائه خدمات عمرانی، تلاش جهادی در راستای جلب رضایت شهروندان، در دستورکار مجموعه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۸۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 20 August 2017
صادق عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار در ورامین، ابا اشاره به لزوم بهبود وضعیت معابر شهری ظهار داشت: با توجه به تأکید شهردار ورامین و نیاز بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهری به ارائه خدمات عمرانی، تلاش جهادی در راستای جلب رضایت شهروندان، در دستورکار مجموعه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

وی افزود: در تابستان سال جاری برای تمام شهروندان ورامینی، اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه‌های آسفالت و جدول‌گذاری، کاملا ملموس و رضایت‌بخش بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ورامین ضمن اشاره به برخی اقدامات بیان کرد: اخیرا پروژه آسفالت بسیاری از خیابان‌ها و معابر از جمله خیابان سمیه، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان الزهرا(س) جنب سالن ورزشی تختی، شهرک فاطمیه، خیابان گلستان 1 در منطقه کارخانه قند، خیابان اصلی شهرک فجر، میدان و خیابان بازار روز منطقه حصارک، خیابان 20 متری حصارک جهت اتصال به خیابان 30 متری و میدان پلیس، بوستان‌های 7 و 16 و گلستان 3 واقع در خیابان شهید باهنر شهرک مدرس، شهرک جهاد، دوازده متری نرگس 2 واقع در شهرک نور، خیابان هفتم تیر و خیابان امام حسین(ع) منطقه خیرآباد به اتمام رسیده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان کلاته تا میدان الغدیر به طول 1200متر در 20متر و همچنین زیرسازی و آسفالت معبر مجتمع نور و معابر اطراف آن جهت اتصال به جاده قاسم‌آباد و کمربندی جنوبی برای هدایت و کاهش ترافیک منطقه کارخانه قند و بلوار شهید قدوسی صورت گرفته است.

وی به ترمیم آسفالت بعضی از معابر اشاره کرد و گفت: پروژه ترمیم آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری از جمله خیابان کاشی حصار، کوچه آلاله 4 شهرک جهاد، منطقه هوانیروز و بسیاری از مناطق خیرآباد و شهرک مدرس اجرایی شده و مجموعه عمرانی شهرداری در تلاش است تا این پروژه در دیگر نقاط سطح شهر نیز اجرایی شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ورامین تأکید کرد: با توجه به نیاز مبرم بسیاری از مناطق، پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی معابر شهرک مدرس، خیابان شهید اصفهانی امرآباد، مجتمع ادارات، خیابان شهید زلفی خیرآباد، شهرک جانبازان و انتهای خیابان امامزاده علی منطقه سکینه بانو اجرایی شده است.

عباسی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بهسازی در سطح معابر ورامین عنوان کرد: به جهت ضرورت جلب رضایت شهروندان ورامینی، پروژه احداث پارک محله‌ای جنب مجتمع کوثر، همسطح‌سازی و اجرای کف‌پوش بتنی پیاده‌روهای بلوار شهید اشرفی اصفهانی منطقه امرآباد، جدول‌گذاری و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی بلوار اصلی خیرآباد حد فاصل خیابان شهید زلفی تا خیابان هفتم تیر، احداث نهر عرضی جنب میدان رازی جهت هدایت آب‌های سطحی بلوار رسالت و همچنین زیرسازی و آسفالت زیرگذر باجک واقع در شهرک اصلاح بذر با سرعت و با موفقیت به اتمام رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روند اجرای پروژه های عمرانی در ماه‌های آینده نیز در سراسر شهر ورامین ادامه خواهد داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار