مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از حضور استان قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در "کی‌یف" اوکراین خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 20 August 2017
به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی اظهار داشت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی ایران از 21 لغایت 24 شهریور ماه96 در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی کی‌یف به صورت پاویون های تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: صنعت نمایشگاهی به عنوان کارآمدترین ابزار بازاریابی، جایگاه ویژه‌ای در بین صاحبان کالا و خدمات را دارا است و با رعایت اصول بازاریابی، شناخت بازارها و برنامه‌ریزی صحیح، مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند کمک بسیار موثری را در راستای نیل به اهداف توسعه صادرات غیرنفتی داشته باشد.

وی عنوان کرد: استان قزوین با دارا بودن نیروی انسانی متخصص و همچنین استقرار شهرک‌های صنعتی، پتانسیل و توانمندی‌ها در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، غذایی، بهداشتی و غیره بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی‌ها در بازارهای خارجی فراهم می‌کند.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان قزوین است و این نمایشگاه در هشت بخش از جمله زیرساخت‌ها، انرژی، نفت، گاز و پتروشیم، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری، صنایع غذایی، کشاورزی و ماشین‌آلات، مبلمان، فرش، دکوراسیون، لوازم منزل و آشپزخانه، صنعت ساختمان، مصالح ساختمانی و ماشین‌آلات، صنایع سبک و سنگین، خودرو، صنایع هوایی و حمل و نقل، صنایع دارویی و بهداشتی، تجهیزات بیمارستانی، گردشگری، صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: همچنین اعزام هیئت تجاری با حضور مسئولان و مقامات استان به منظور گفت‌وگو و شناخت فرصت های تجاری انجام خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 6-33695901-028 تماس بگیرند و یا به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار