استاندار البرز خبر داد
استاندار البرز از افزایش 30 درصدی بودجه استان خبر داد و گفت: توزیع اعتبارات سالانه استان البرز به 544 میلیارد تومان طی سالجاری افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۸۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 20 August 2017

به گزارش تابناک البرز، سیدحمیدطهایی اظهار داشت: توزیع اعتبارات سالانه استان البرز از 96 میلیارد تومان سال گذشته، در سال جدید به 544 میلیارد تومان در بخش های مختلف افزایش پیدا کرده است.

وی با اعلام رشد 50 درصدی سقف اعتبارات استان افزود:با اضافه شدن اعتبارات ملی به سهم اعتبارات استانی از 174 میلیارد تومان به 226 میلیارد تومان افزایش اعتبار در بخش ملی خواهیم رسید که این رقم نیز حاکی از افزایش 30 درصدی کل بودجه های استان خواهد بود و بین شهرستانهای استان توزیع می شود.

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی استان همچنین با اشاره به اقدام تاسیس صندوق توسعه کشاورزی در استان بعنوان یکی دیگر از مصوبات این ستاد خاطرنشان کرد: تا کنون فراتر از 22 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفته که از این رقم 47درصد سهم دولت و مابقی مشارکت بخش خصوصی است که با توجه به آسیب پذیری هایی که در بخش کشاورزی داریم،با مشارکت کشاورزان برای عضویت این صندوق از تسهیلات بانکی برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از تصویب طرح احداث شهرک صنعتی بخش خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم نامه ها ی قانونی، با احداث این شهرک، شاهد خدمات گسترده تری از سوی صنایع خواهیم بود که در نهایت به توسعه استان منتهی خواهد شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار