روستای چهل زری از توابع شهرستان ایوان است که مردم این روستا از عدم روشنایی معابر گلایه منداند.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 19 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ طراحی روشنایی معابرروستایی نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست،بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط است  و روشنایی مناسب کوچه ها،معابر باعث ارتقای امنیت و رضایتمندی ساکنین می شود.
 
تاریکی همیشه برای آدمی هراس آور بوده است و در مقابل ، استفاده از نور برای روشنایی در فضاهای ناایمن و فضاهای بی‌دفاع موجب افزایش امنیت می‌شود.
 
روستای چهل زری از توابع شهرستان ایوان در فاصله چند کیلومتری بخش زرنه واقع شده است،متاسفانه در این روستا معابر فاقد روشنایی می باشد که این امر باعث گلایه مندیساکنین شده براین مبنا تماس هایی را مبنی بر پیگیری این موضوع از سوی پایگاه خبری جویزر  داشته اند.
 
"غلامرضا زمانی"؛  رییس شورای اسلامی روستای چهل زری، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانطور که می دانید شغل اکثر ساکنین کشاورزی و دامداری  است ،نبود روشنایی در معابرزمینه  سواستفاده برخی از افراد از محیط تاریک روستا شده است به همین خاطر برخی از ساکنین خودسرانه از برق شخصی خود روشنایی درب منزل را تامین نموده اند که این خود متحمل  هزینه هایی برای ساکنین شده است.
 
زمانی گفت:در راستای تامین برق معابر این روستا در خواست های متعددی را به بخشداری زرنه چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی ارائه داده ایمو  تا قبل از سال 96قول تامین آن رابه مردم دادند ولی متاسفانه این قضیه به دست فراموشی سپرده شد و هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نشد.
 
وی گفت: مسئولین خودشان را به جای ساکنین بگذارند چرا باید روستانشینان  که از اقشار زحمت کش جامعه هستند از نعمت روشنایی معابر که کمترین توقع است بهره مند نباشد ،امیدواریم مسئولین شهرستان در سال جاری هر چه سریعتر در راستای تامین روشنایی معابر روستای چهل زری اقدام نمایند.
 
در پایان نگارنده بر ضرورت تامین روشنایی برق معابر روستای چهل زری تاکید دارد چرا که معتقد است امروزه چنانچه در روستا شرایط مهیا باشد می توان شاهد پیشرفت های خوبی در سطح کشور  باشیم./م
جویزر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار