270 زایر خانه خدا از استان یزد به عنوان نخستین گروه زایران حج تمتع، با بدرقه مسئولان فرودگاه شهید صدوقی، حج و زیارت استان و جمعی از خانواده ها عازم مدینه منوره شدند.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 19 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»اعزام زایران تا 30 مرداد ماه جاری ادامه دارد و 2 هزار و 270 نفر شامل یکهزار و 95 نفر مرد و یکهزار و 175 زایر زن در قالب 16 کاروان به مدینه اعزام می شوند.
مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: امسال پروازها با هواپیمای ایرباس A300 به عربستان سعودی انجام می شود خدمت رسانی به زایران در سنجش با سال های قبل مطلوب تر خواهد بود.
عباس محمدی افزود: خدمات متمایزی از جمله ایجاد صفحه جدید مخصوص حج تمتع در پایگاه اطلاع رسانی اداره ‌کل فرودگاهها، حضور افراد با لباس متحدالشکل برای راهنمایی و پاسخگویی به سئوال های زایران و تشکیل گروهی در فضای مجازی با محور روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزد و عضویت مدیران و روحانیان کاروانها برای اطلاع رسانی از پروازها و هماهنگی بیشتر با فرودگاه در قالب طرح تحول خدمت‌ رسانی به حجاج انجام شده است.
وی اضافه کرد: سامانه پیامکی به شماره 10007069 نیز برای دریافت انتقادها و پیشنهادها و پاسخگویی به پرسش های زایران راه ‌اندازی شده است.
طبق توافق میان سازمان حج و زیارت و عربستان سعودی حدود 86 هزار زایر ایرانی به تدریج از هشتم مرداد عازم حج تمتع می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار