مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران جمعه شب گفت: مهدی هاشمی‌نسب به همراه ‘حمیدرضا رجبی’ به‌عنوان مربیان جدید تیم خونه‌به‌خونه بابل انتخاب ودر تمرینات گروهی این تیم حاضر شدند.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 19 August 2017
به گزارش تابناک : محمد نعمتی افزود: با انتخاب این ۲ مربی، کادرفنی تیم خونه به خونه تقریبا کامل شده و اکنون تمرینات این تیم نیز با نظم وتقسیم کار بهتری از سوی جواد نکونام سرمربی تیم دنبال می شود.
هفته گذشته وپیش ازدیدار هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از سوی مالک باشگاه خونه به خونه، جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی فوتبال به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و پس از آن کادرفنی این تیم نیز درحال تقویت شدن است.
درهمین حال وبا پیشنهاد نکونام، مربی باشگاه اوساسونا اسپانیا ، قرار است با مدیران باشگاه خونه به خونه دیدار ودر صورت توافق به کادرفنی این تیم اضافه شود.
تیم فوتبال خونه به خونه در حالی سومین سال حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند که نام های بزرگی از جمله ‘ فرشاد پیوس، اکبرمیثاقیان، علیرضا مرزبان، حمید درخشان ‘ رو نیمکت این تیم نشستند که عمر دوران مربیگری هرکدام از آنها به یک فصل کامل نرسیده بود!
تیم خونه به خونه مازندران در پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با کسب ۲ تساوی و ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی هیجده تیمی این مسابقات قرار دارد.





منبع : تیتر3 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار