رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیک راه‌های کشور در مورد جزئیات واژگونی اتوبوس حامل اتباع افغان توضیح داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 19 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در اغلب محورهای غرب استان مازندران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
وی در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: در محدوده‌های پل فردیس، پل کلاک، شهرک خاتم تا پل گرمدره ترافیک، سنگین است.
 
وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای ورودی شهر تهران نیز گفت: محورهای ساوه، قم و پاکدشت به سمت تهران با ترافیک پرحجم و روان همراه است.
 
سرهنگ رحمانی به تشریح جزئیات تصادف اتوبوس در بامداد روز جمعه پرداخت و گفت: در ساعت 3:30 روز جمعه، یک دستگاه اتوبوس بنز که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود؛ در کیلومتر 9 محور شاهرود به دامغان واژگون شد که در پی این حادثه، 3 نفر فوت کردند و 8 نفر هم مجروح شدند. 6 نفر از مجروحان این حادثه اتباع افغان بودند.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور محورهای زیر مسدود هستند:
محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات راهسازی
محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنا.
محور استهبان-نی ریز در استان فارس
محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام به علت ریزش پل
 
همچنین محورهای زیر با محدودیت ترافیکی همراه هستند:
آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور، محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه‌شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
محور کرج-چالوس تا تاریخ 20 شهریور، محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
 
آزادراه رشت-قزوین تا تاریخ  20 شهریور، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
 
آزادراه قم به تهران تا تاریخ 31 مرداد، محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه  از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 تا تاریخ 20 شهریور،  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
آزادراه قزوین-آبیک تا تاریخ 15 شهریور، کیلومتر صفر تا 25 روزهای شنبه ،یکشنبه، دوشنبه،‌سه‌شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.




منبع : فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار