فرماندار ملکشاهی گفت: با توجه به اهمیت مسیر ملکشاهی به مهران به عنوان راه دوم اربعین، چهار نقطه حادثه خیز این محور بزودی مورد اصلاح و بهسازی قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۸۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 19 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی  اظهار کرد: محور ملکشاهی به مهران به عنوان راه دوم و موازی محور اصلی تردد زائران اربعین به مرز مهران طی سالیان گذشته نقش مهمی در تسهیل و روانسازی تردد میلیونی زائران اربعین حسینی داشته است.

وی افزود: یکی از پروژه های مهمی که در این مسیر در دست احداث قرار گرفته است، واریانت جاده ترشایه به طول چهار کیلومتر است که امیدواریم بخشی از 130 میلیارد ریال اعتبار کلی این پروژه از محل اعتبارات اربعین به پیمانکار پرداخت شود.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: به منظور اصلاح و روانسازی بار ترافیکی زائران اربعین چهار نقطه حادثه خیز مسیر 70 کیلومتری ملکشاهی – مهران نیز در حد فاصل روستای پاریاب – روستای گنبد پیر محمد و ترشابه اصلاح و بهسازی می شود.

قاسمی یادآور شد: 2 پروژه نیمه تمام مسیر ملکشاهی به ایلام شامل پروژه تقاطع همسطح سه راهی ملکشاهی و واریانت گل گل نیز با قول مساعد مدیرکل راه و شهر سازی تأمین اعتبار و در دست احداث قرار خواهد گرفت.

شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام و 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد ، این مسیر در سال های اخیر نقش ویژه ای در تسهیل و روان سازی تردد میلیونی زائرین اربعین حسینی به مرز مهران داشته است.

گفتنی است شهرستان ملکشاهی راه اصلی و شریانی ندارد، طول راه های این شهرستان ۱۷۰ کیلومتر است که شامل ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی درجه یک و درجه دو و ۷۰ کیلومتر راه روستایی است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار