رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 39 کيلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .
کد خبر: ۴۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 19 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سعيد بالش زر" در اين خصوص گفت : روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در محور بابامیدان به یاسوج با اجراي ايست و بازرسي ، اقدام به کنترل خودرو هاي عبوري در اين محور کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی سمند مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 39 کیلو و 800 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پایان با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر در همین راستا، با بیان اینکه هر دو خودرو به پارکينگ منتقل و هر دو متهم دستگیر شده با تشکيل پرونده به مقامات قضايي معرفي شدند ، از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بايد ياريگر پليس در تأمين امنيت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار