منوچهر رحمانی افزود: نیاز به برنامه ها و امکانات فرهنگی در شهر کرج بیش از سایر شهر های استان البرز دیده می شود که امیدواریم شورای منتخب که با ذائقه و نگاه اصلاح طلبانه شهروندان انتخاب شده است به بخش فرهنگی و عمرانی کلان شهر کرج توجه خاصی داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 19 August 2017
به گزارش تابناک : وی اظهار کرد: مردم استان البرز همانند سایر مناطق کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضوری پرشور به پای صندوق های رای آمدند تا با ذائقه ای اصلاح طلبانه بستر تداوم راه دولت یازدهم و همچنین تشکیل شورای شهری سالم و کارآمد را به ویژه در شهر کرج رقم بزنند.
وی بیان کرد: اعضای شوراهای منتخب شهرهای استان البرز بدانند که مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود هوشمندانه و خردمندانه عمل کردند لذا همین مردم در دوره پنجم شوراها انتظار دارند تا اقدامات زیر ساختی در بخش فرهنگی و عمرانی با رویکردی تخصصی پیگیری و هدایت شود.
وی با بیان اینکه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 با رای قاطع اعضای لیست امید را برای شورای شهر کرج انتخاب کردند، یاد آور شد: این شهر در دو بخش فرهنگی و عمرانی به اجرای برنامه ها و طرح های مورد نیاز برای پاسخگویی به نیاز شهروندان دارد.
رئیس انجمن اسلامی معلمان استان البرز خاطرنشان کرد: معلمان ایران کوچک از اعضای شوراها اسلامی شهر به خصوص در کلان شهر کرج انتظار دارد، منتخبان با بهره گیری از همه سلایق و تجربیات دیگر کارشناسان و دلسوزان تلاش های خود را برای رشد و تعالی فرهنگی و عمرانی شهر مان به کار ببندد.
رحمانی در ادامه به پوست اندازی فرهنگی در شهر کرج پرداخت و تصریح کرد: شهر کرج در بخش فرهنگی وضعیت رضایت بخشی از نگاه مردم و کارشناسان فعال در این حوزه ندارد.
وی اضافه کرد: ساماندهی اقدامات فرهنگی و عمرانی در مراکز شهری البرز به ویژه در کلان شهر کرج در سایه وحدت و همدلی اعضای شوراها ی اسلامی شکل می گیرد که امیدواریم منتخبان در این استان از این مهم غفلت نکنند.
وی از دست دادن فرصت، نگاه شخصی و مادی به مسائل شهری، همراهی نکردن در کارها، ایجاد اختلاف و گسستگی بین افراد، نگاه سطحی و غیر کارشناسانه به برنامه ها و بی توجهی به خواسته های شهروندان را از جمله آفت های یک شورای فعال و کارآمد ذکر کرد.
و ی ادامه داد: معلمان البرزی از اعضای شورای اسلامی دوره پنجم تقاضا دارند در فرآیند کاریشان به سلامت و تخصصی کار کردن در شورا به ویژه در شهر کرج توجه خاصی داشته باشند.
استان البرز حدود 50 هزار معلم دارد.





منبع : پیام آشنا البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار