کد خبر: ۴۸۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 19 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»اولین نشست منتخبین شورای پنجم شهر یزد برای بررسی برنامه های شهرداری برگزار شد.

 
در ابتدای این نشست آزادی از اعضای منتخب شورا با تشکر از افرادی که برای ارائه برنامه های خود به عنوان گزینه های شهرداری حضور می یابند گفت: جلسات منتخبین برای رسیدن به گزینه شهرداری یزد ادامه خواهد داشت و افراد با حضور در جلسات دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه خواهند نمود که در اولین جلسه دکتر جعفری ندوشن حضور یافت تا پس از ارائه سرفصل های برنامه خود، به پرسش های اعضا پاسخ دهند و روند تمامی این جلسات به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.


علی اکبر جعفری ندوشن در آغاز با اشاره به مشارکت مردم در اداره امور گفت: بدون مشارکت عمومی نمی توانیم این شهر را اداره کنیم و بهبود رضایت شهروندان و سطح کیفیت زندگی در شهر یزد بسیار حائز اهمیت است.

 

به گفته جعفری فرایند توسعه ی چشم انداز شهر یزد در هشت آیتم تقسیم بندی شده و در هر یک از اینها ضمن توجه به تمامی مسائل شهر راهکارهای اجرایی آن در طرح خود به اعضا ارائه نمودم. سه محور گردشگری، فناوری اطلاعات و صنعت مالی مورد توجه جدی بنده قرار دارد و باید با نگاه کلان به اجرا بگذاریم و توان همه دستگاه ها باید به میدان بیاید تا شهرداری وظایف و برنامه های خود را با تمام قدرت اجرا نماید و تلاش خواهیم کرد شهر یزد را به قطب گردشگری ایران تبدیل کنیم.

 

مدیر بورس منطقه ای یزد افزود: در صنعت مالی معتقدم یزد یک شهر ایمن محسوب می شود و یکی از مهمترین برندهای آن مردم این شهر هستند که به درستکاری و صداقت شهرت دارند و این امنیت در کشور شناخته شده است که باید پایلوت صنعت مالی را در یزد اجرا نمود.حضور و میزبانی جشنواره های ملی و بین المللی در یزد، توجه به تئاتر، کتاب و موسیقی از مباحث مورد بحث جعفری در حوزه فرهنگ بود که به آنها پرداخت.

 

جعفری ایجاد شفافیت مالی، استقرار نظام نوین مدیریت مالی و فراهم نمودن فضای رقابتی برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف شهری را ضروری دانست و افزود باید با بانک جهانی در ارتباط باشیم و به کمک یونسکو برای صیانت از بافت تاریخی طرح های خود را ارائه نماییم و از خدمات آن بهره بگیریم.

 

عضو هیات علمی دانشگاه یزد در پاسخ به سوالات منتخبین شورای پنجم با اشاره به سابقه 14 ساله مدیریتی گفت: نبض شهر و مردم را درک می کنم و با آشنایی از مشکلات شهرداری و بدنه همکاران آن ضمن همکاری با مجموعه موجود قطعا تغییراتی در تیم کاری ایجاد خواهم کرد و اگر به عنوان شهردار یزد انتخاب شوم در حوزه های مختلف از بدنه دانشگاه و مشاورین با تجربه استفاده خواهم کرد و از کارهای غیرکارشناسی پرهیز خواهم نمود.

 

جعفری ندوشن اظهار داشت: هرچند در حوزه عمران تخصص ندارم اما قطعا تیم عمرانی قوی و مشاورین امین و توانمند قرار خواهم داد و هرچند با این حوزه نا آشنا نیستم اما تمام توان خود را برای حضور متخصصین این بخش به کار خواهم بست و ضمن استفاده از همه ظرفیت های استان و نخبگان علمی و اجرایی، همکاری با استان های دیگر را انجام خواهد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار