آیا بخت بد مردم دهدشت بود که عمر این شورا به درازا کشید یا بخت خوب خیانتکارانی که تا دقیقه نود هم آخرین قطره های خون ملت را می مکند تا شریان های بی جان این شهر را از حرکت نگه دارند؟!
کد خبر: ۴۸۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 18 August 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
دهدشت در امن و امان است، آسوده بخوابید!

چه کسی فکرش را میکرد شورای بی فروغ چهارم، در واپسین روزهای عمر خود اینچنین پویا شود که برای کار و خدمت، شب و روز نشناسد!!!

شبانه کانکس هایی که قارچ گونه سبز می شوند، مالکینی که بدون پروانه ساخت عملیات غیرقانونی ساخت و ساز خود را به دور از چشم مردم و مسئولین با هماهنگی عده ای خاص به پیش می برند! پرونده هایی که بعد از ساعات کاری در شهرداری و شورای شهر رفع اثر می شوند و صدها بی عدالتی دیگری که شبانه زیر پوست مرده شهر دهدشت در حال تاول زدن است!!

آیا بخت بد مردم دهدشت بود که عمر این شورا به درازا کشید یا بخت خوب خیانتکارانی که تا دقیقه نود هم آخرین قطره های خون ملت را می مکند تا شریان های بی جان این شهر را از حرکت نگه دارند؟!
تاکی چشم می بندیم و شاهد تاراج منابع ملت و دولت باشیم؟!
آنایی که صدای تبل دزدیهایشان گوش عرش را کر کرد ولی مسئولین صلاح دیدند مال مردم برود ولی آبروی آنها نه، مردم خود چوب ردصلاحیت برای شوراداری را به آنها زدند، اما دیگر زورشان نمی رسد که واپسین روزهای حکومتشان را پایان دهند چرا که دیگر دست ناتوان مردم، بالاتر از قانون نیست!

شاید هنوز هم صلاح بر این است سکوت کنیم تا این دوران هم بگذرد، اما چه برجای خواهد ماند؟! آیا ویرانه ای که برجای مانده، دوباره آباد خواهد شد؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرمانی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
برادر جان بگیر بخواب همین شورای جدید هم دقیقا مثل شورای قبل است در نوع دیگر همین گزینه های که برای سرپرستی انتخاب می کنند نشان از بی درایتی آنهاست وگرنه آدمی که ۳۰ سال لیاقت حفاظت از شهرداری را نداشته چطور می خواهند او را سرپرست بگذارند برو فکر دیگری کن که این شورا باری ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار