امام جمعه جهرم گفت
امام جمعه جهرم با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان در روز تحلیف رئیس‌جمهوری گفت: سلفی با بیگانگان عزت نمی‌آورد.
کد خبر: ۴۸۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 18 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر دارالمومنین با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس در روز تحلیف رئیس جمهوری اظهارداشت: عزت و آبرو را نباید در آمریکا و اروپا جست‌وجو کرد.

وی با اشاره به اینکه رفتارهای دوران رضاخانی باید کنار گذاشته شود، افزود: عزت و سربلندی ایران و ایرانی در پایبندی و تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه جهرم به جان‌فشانی شهید محسن حججی و رفتارهای نامناسب برخی افراد به این مقوله اشاره کرد و گفت: شهدا زحمت کشیدند تا مملکت روی پای خود بایستد و امنیت آن تامین شود؛ این کار کمی نیست که بخواهیم  به سادگی از آن بگذریم.

به گفته وی حدود 60 هزار نفر ارتش سازمان یافته بر علیه ایران ساماندهی شده بود که پیش از آنکه به مرز ما برسند توسط سپاه قدس ناکام ماندند.

دژکام با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا غیرت و مردانگی پاسداران غیور کشور نادیده گرفته شود، تاکید کرد: دامن زدن به رفتار دشمنان کار افراد منافق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و با یادآوری اینکه باید شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کرد گفت: خانواده‌ها زمینه تسهیل در ازدواج فرزندانشان را ایجاد کنند.

خطیب نماز جمعه جهرم به مدیریت هزینه‌کرد توسط خانواده‌ها برای سهولت در امر ازدواج فرزندان تاکید کرد و از مردم و افراد دارای بنیه مالی خواست زمینه‌ساز پیوند جوانان به‌ویژه اقشار محروم جامعه باشند.

وی همچنین سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) و سالگرد رحلت آیت‌الله حق‌شناس را تسلیت گفت و از مردم برای حضور در مراسم‌ سالگرد این عالم جهرمی دعوت کرد.

دژکام به فرارسیدن ایام ذی‌حجه اشاره کرد و گفت: دهه اول این ماه ایام با عظمتی بوده و باید از معنویت آن بهره لازم برده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار