معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان مطرح کرد
نیک سرشت گفت: با توجه به فرصت‌های ایجاد شده در گمرک استان زنجان، ضروری است واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی، صادرات خود را از مبادی گمرک زنجان انجام دهند تا شهروندان زنجانی از خروجی این اقدام منتفع شوند.
کد خبر: ۴۸۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 18 August 2017
 فرامرز نیک سرشت  به شناسایی بیش از 129 واحد تولیدی و صنعتی دارای قابلیت‌های صادراتی در زنجان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: استان زنجان به لحاظ تعداد واحدهای صادرکننده رتبه دوم کشوری را داراست.

وی خاطر نشان کرد: باید با سنجش دقیق ظرفیت‌های بالای استان در زمینه صادرات، هر سال فعالیتی بالاتر از میانگین کشوری داشته باشیم و در مسیر توسعه صادرات در زنجان برنامه‌ریزی کنیم.

نیک سرشت در ادامه بر ضرورت تشویق واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی به منظور استفاده از ظرفیت‌های گمرک استان تأکید کرد و گفت: با توجه به فرصت‌های ایجاد شده در گمرک استان زنجان، ضروری است واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی، صادرات خود را از مبادی گمرک زنجان انجام دهند تا شهروندان زنجانی از خروجی این اقدام منتفع شوند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری گمرک استان زنجان را دارای توانمندی‌های بالایی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همراهی صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان، زمینه صادرات برخی محصولات استان که از مبادی و گمرکات سایر استان‌ها صادر می‌شود، در زنجان فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار