اما این همایش ها نکته ای دارد که مایه ی تاسف برای همه ، خصوصا مردمی که در این همایش های صبحگاهی شرکت می کنند، می شود.
کد خبر: ۴۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 18 August 2017
چند سالی است که به بهانه های مختلف فرهنگی ، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی ، صورت می گیرد تا هم گرامیداشت ، عنوان فرهنگی باشد و هم با توجه به هشدارهای پزشکی در خصوص ، افزایش بیماری های مرتبط با تنبلی و چاقی، کمکی به سلامت جامعه شده باشد.
استان کهگیلویه و بویراحمد ، هم در این خصوص و با توجه به استقبال های خوب مردمی ، اقدام به برگزاری همایش های پیاده روی مناسبتی می نماید. اما این همایش ها نکته ای دارد که مایه ی تاسف برای همه ، خصوصا مردمی که در این همایش های صبحگاهی شرکت می کنند، می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز جمعه ، با توجه به تعطیلی ادارات و به مناسبت ورود آزادگان همایش پیاده روی برگزار شد که مورد استقبال خوب مردمی قرار گرفت . البته این همایش برعکس استقبال مردمی با عدم استقبال مسئولین همراه بود.
نکته ای که در این همایش ها مشهود است ، وجود یک مسئول دولتی به عنوان پای ثابت حضور در اینگونه برنامه هاست. 
 
بامدادی که مسئولین کهگیلویه و بویراحمد ، خواب ماندند!/ معونی که جور همه را به دوش دارد! + تصاویر 
 
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، تقریبا در تمام مراسمات و همایش های فرهنگی حضوری فعال دارد و البته با توجه به روحیه فرهنگی وی چندان عجیب نیست اما به راستی چرا برخی مدیران در این خصوص ، بی انگیزه هستند؟ این سئوالی بود که از معاون سیاسی استاندار پرسیدیم و فتاح محمدی گفت : بله متاسفانه حضور برخی مدیران استانی و شهرستانی در همایش ها ، خصوصا همایش های پیاده روی خانوادگی که معمولا صبح های جمعه در شهر یاسوج برگزار می شود ، چندان به چشم نمی آید.
 
بامدادی که مسئولین کهگیلویه و بویراحمد ، خواب ماندند!/ معونی که جور همه را به دوش دارد! + تصاویر 
 
وی افزود : مدیران باید به این نکته توجه کنند که ، حضور آن ها در چنین مراسماتی ، می تواند برای دیگر همکاران خود و مردم ، ایجاد انگیزه نماید و مشوقی برای حضور حداکثری باشد . ضمن اینکه با توجه به اعلام هشدارهای متعدد در زمینه ، همه گیر شدن برخی بیماری های مرتبط با چاقی ، تنبلی جسم و افزایش سن ، حضور مدیران می تواند ، کمک به افزایش سلامی جسمی و روانی در سطح جامعه باشد.
 
 بامدادی که مسئولین کهگیلویه و بویراحمد ، خواب ماندند!/ معونی که جور همه را به دوش دارد! + تصاویر
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از پایان گفتگو با معاون سیاسی استاندار ، مرد میانسالی که شاهد گفتگو بود ، به کنایه گفت : کافی بود ، مسئولین اجرای مراسم اعلام می کردند که برگزاری همایش همراه با اجرای موسیقی محلی (ساز و نقاره) خواهد بود ! اونوقت می دیدی چه تعداد از مدیران حاضر می شدند! که من در این زمینه مردد بودم فرد مذکور جدی گفته و یا دل پری از مسئولین داشته و این جمله را بیان کرده است!
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Romania
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
بابا یک جمعه رو برای مسولین حلال کنید مردن از بس در طول هفته به داد مردم رسیدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار