کد خبر: ۴۸۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 18 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛یادواره شهید «محسن حججی» در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین «اکبر صمدی» از خطیبان حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به این که شهید محسن حججی در اوج مظلومیت و با اقتدار و غرور به شهادت رسید، اظهار کرد: این شهید راه امام حسین(ع) را پیمود و با لبان تشنه سر از تنش جدا شد.

وی با اشاره به مظلومیت‌های خاندان امام حسین(ع) در واقعه کربلا ادامه داد: امام سجاد(ع) شام را سخت‌ترین روزهای زندگیشان عنوان کردند و برای اتفاقات آن همیشه می‌گریستند.

این روحانی حوزه علمیه قم افزود: امروز هم فرزندان غیور ملت ایران، در سوریه و شام به دست تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت می‌رسند و مظلومانه خونشان به زمین می‌ریزد.

صمدی با تاکید بر این که داعش هر چه از خون جوانان ایران به زمین بریزد، خون‌های بسیار دیگری به جوشش و خروش می‌آید، عنوان کرد: قطعا خون شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم زمینه نابودی و ریشه‌کن شدن داعش و مستکبران جهان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی به وسیله جنایت‌های داعش به دنبال خشن نشان دادن چهره اسلام رحمانی است، گفت: دین مبین اسلام حتی نسبت به حیوانات هم تاکید فراوانی کرده که حتما با عطوفت برخورد صورت پذیرد چه برسد به انسان‌ها که تاکید بسیار زیادی صورت گرفته است.

مراسم بزرگداشت شهید حججی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مدیر حوزه‌های علمیه استان و جمعی از مردم و مسئولان در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار