کد خبر: ۴۸۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 18 August 2017
 به گزارش «تابناک یزد»؛معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری نخستین یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان یزد در بهاباد خبر داد.

 مرات امین الرعایا در نشست پشتیبانی شورای سوادآموزی بهاباد از برگزاری یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان یزد در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان یزد برای نخستین بار در شهریور ماه امسال در بهاباد برگزار می‌شود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای نهضت سواد آموزی و با تجلیل از شهید صادقی یکی از شهدای نهضت سوادآموزی استان یزد، بر هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این یادواره تاکید کرد.

وی از میزان بالای سواددار شدن بهابادی‌ها در گروه هدف سوادآموزی خبرداد و گفت: شهرستان بهاباد در این زمینه رتبه سوم را در سطح استان یزد از آن خود کرده است و خوشبختانه یکی از شهرستان‌های پیشرو در استان یزد به حساب می‌آید.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را اصلی‌ترین هدف برگزاری این یادواره بیان کرد و افزود: هر‌چه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزایش پیدا کند، ضریب نفوذ دشمن در جامعه کمتر می‌شود.

امین الرعایا عنوان کرد: این آیین معنوی با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده‌های معزز شهدای سواد آموزی، جمعی از ایثارگران، آموزش دهندگان و دست اندرکاران سواد آموزی استان در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار