فرمانده پیشین سپاه اقلید بابیان اینکه امروز دنیا می‌داند که بدون حضور ایران معادلات جهانی قابل‌حل نیست، گفت: دشمن در جنگ سخت، نیمه سخت و اقتصادی راه به‌جایی نبرد اما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی باید با درایت، تدبیر و تفکری نو وارد میدان شویم.
کد خبر: ۴۸۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 18 August 2017

تابناک فارس به نقل از فارس: موسی زارعی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و کنونی ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان که با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، امام‌جمعه اقلید، فرماندار، بخشداران، شهرداران، مسئولان شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، خانواده شهدا، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد با اشاره به تلاش پنج‌ساله در عرصه خدمت به مردم به‌عنوان فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: کاش بیشتر از این‌ها می‌کوشیدم و خدمت بیشتری به مردم می‌کردم چراکه ملت غیور و همیشه درصحنه ایران اسلامی لیاقت بیش از این‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه معمولاً در پایان هر آمدنی، رفتنی است و در چنین جلسه‌ای باید گزارشی از عملکرد صورت گرفته ارائه شود، تأکید کرد: قضاوت و بیان گزارش باید از جانب مردم باشد.

زارعی گفت: مردم بهترین شاهد و قاضی برای عملکرد فرمان بران و خدمت گذاران خود هستند.

فرمانده پیشین سپاه اقلید در ادامه بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نوظهور برای تحقق اسلام ناب و معجزه قرن بود که معادلات جهانی را به هم زد عنوان داشت: اسلام، ولایت‌فقیه و مردم سه عامل اصلی در پیدایش، وقوع، تثبیت و استمرار این انقلاب بودند.

وی بسیج را دریای خروشانی خواند که سپاهیان در آن شناور هستند و تأکید کرد: بدون وجود، حضور و مشارکت بسیج تلاش من و امثال من نتیجه‌ای نخواهد داشت.

زارعی بابیان اینکه این پدیده نوظهور امروز در دنیا و منطقه به‌عنوان یک ابرقدرت خود را نشان داده است افزود: هسته‌های مقاومتی که امام (ره) آرزوی تشکیل آن را در نقاط مختلف دنیا داشتند، امروز شکل‌گرفته است.

فرمانده پیشین سپاه اقلید با تأکید بر اینکه بدون حضور ایران معادلات جهانی قابل‌حل نیست گفت: امروز تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در جان ملت‌های آزادیخواه دنیا دمیده شده است.

وی به سوریه، لبنان، کشورهای آفریقایی، عراق، یمن، بحرین و... اشاره کرد و ادامه داد: اگر امروز جبهه کفر و استکبار با تمام توان مادی و معنوی نتوانسته است بر کشورهایی که به پیروی از بسیجیان ایران، ندای آزادیخواهی سردادن غلبه کنند، به دلیل تفکر و الگویی است که مردم ایران به آن‌ها داده است.

زارعی خاطرنشان کرد: دشمن درمانده و مستأصل به‌راحتی دست از سر این ملت بزرگ برنمی‌دارد ازاین‌رو امروز وظیفه سنگینی بر عهده ما است.

وی بابیان اینکه به لطف خداوند در آوردگاه نظامی، جنگ سخت و نیمه سخت و اقتصادی دشمن شکست‌خورده است، بر لزوم همت، تلاش، دقت و توجه و درایت در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد و اظهار نمود: امروز سازمان بسیج، نواحی مقاومت و دریای بیکران بسیج برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن باید با ایده و تفکر جدید وارد میدان شده و کار کند چراکه وظیفه ما به‌عنوان دلسوزان نظام و سربازان ولایت سنگین است ازاین‌رو باید با یک برنامه منسجم‌تر علیه جنگ نرم دشمن قیام کنیم.

زارعی با تقدیر از همراهی و همکاری مسئولان شهرستانی و همت پاسداران و بسیجیان شهرستان اقلید و بابیان اینکه در تمام عرصه‌ها خداوند توان کار را به ما داد و اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: در عرصه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، افزایش توان رزم گردان‌های بسیج (امام حسین (ع)، بیت‌المقدس، عاشورا و کوثر)، افزایش زیرساخت‌های بسیج در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار مختلف، زیرساخت‌های فیزیکی، سوله‌های فرهنگی ورزشی، ارتباط مستمر با خانواده شهدا، دلجویی از مستمندان و... عملکرد خوبی داشتیم و ای‌کاش بیش از این کار می‌کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار