باید اتفاقات خاص رقم بزنیم تا ویژه باشیم
بر اساس برنامه اعلام شده ورزشکاران کشورمان در رشته های جت اسکی، اسکی روی آب ، موج سواری، پاراسل، شنای آب های آزاد ، دراگون بت، پاراموتور ، دارت، طناب کشی، فوتوالی، بلند کردن کنده، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی و تنیس ساحلی با یکدیگر طی 2 روز به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۴۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵ 18 August 2017
 به گزارش تابناک مازندران، از روز گذشته  اولین المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی کشور در درمازندران و در شهرستان بابلسر آغاز شد .
استارت اولین المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی کشور در درمازندران 
بر اساس این گزارش،  رقابت حدود 500 ورزشکار از سراسر کشور در 13 رشته دیگر دراین المپیاد از روز گذشته (پنجشنبه) شروع شد.
 
بر اساس برنامه اعلام شده ورزشکاران کشورمان در رشته های جت اسکی ، اسکی روی آب ، موج سواری ، پاراسل ، شنای آب های آزاد ، دراگون بت ، پاراموتور ، دارت ، طناب کشی ، فوتوالی ، بلند کردن کنده ، کشتی ساحلی ، والیبال ساحلی و تنیس ساحلی با یکدیگر طی دو روز به رقابت می پردازند .
 
سید علی اسد فرماندا بابلسر در گفتگویی در باره این رقابتها در بابلسر اظهار داشت : باید اتفاقات خاص رقم بزنیم تا ویژه باشیم.
 
طبق اعلام مسئولان برگزاری ، این اولین المپیاد ورزشهای آبی ساحلی کشور است که به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.
 
این کاری که به همت جوانان این شهر شروع شد، لاجرم باید هر سال پربارتر برگزار شود تا هر ساله این رویداد در این شهرستان برگزار شود.
 
برای حفظ گردشگر بایستی چنین برنامه‌هایی را از لحاظ کیفیت و کمیت ایجاد کنیم. در ضمن از ورزشکارانی که در این شهر حضور به عمل رساندند، صمیمانه سپاسگزاریم.
 
 پهلوان، رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان بابلسر در این مورد گفت: در رشته والیبال ساحلی این المپیاد 11 تیم از استانهای گیلان، مازندران، گلستان، تهران و آذربایجان غربی در دو گروه با هم رقابت می کنند.
 
 وی در ادامه اظهار کرد: این مسابقات طی 2 روز در محل پارکینگ صفر و یک ساحلی بابلسر برگزار می شود.

پهلوان افزود : این اداره و متولیان بابلسر تلاش خواهند کرد تا برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر این مسابقات، نگاه متولیان ورزش کشور را به سمت ظرفیت های بالای ورزش های ساحلی در این شهرستان جلب کند.
 
 گفتنی ست شهرستان ساحلی بابلسر علاوه بر وجود دریا و رودخانه بابلرود که از وسط این شهر می گذرد دارای آثار تاریخی و باستانی نیز است مسافران و گردشگران از این اماکن نیز بازدید کردند. ضمنا بابلسر نوروز امسال با اقامت 2میلیون و 300 هزار نفرشب مسافر، رکورد دار پذیرش مسافران و گردشگران در مازندران شد.
 
شهرستان بابلسر دارای 44 هزار خانوار برابر با 140 هزار نفر جمعیت است در سه بخش، سه شهر و 63 روستا سکونت دارند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار