معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به برگزاری مانور آمادگی پدافند غیر عامل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مانور عظیم پدافند غیرعامل در پالایشگاه‌های دوم، چهارم، ششم و نهم پارس جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 16 August 2017
محمد علی مطیعی صبح امروز در نشست هماهنگی مانور سراسری در مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم مانور پدافند غیر عامل در ارتقا آمادگی دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: پدافند غیرعامل، آمادگی  مردم و دستگاه‌ها را در برابر انواع تهدیدات و بحران‌ها افزایش می‌دهد.

وی، با اشاره به منطقه استراتژیک پارس جنوبی افزود: پالایشگاه‌های پارس جنوبی، از منظر پدافند غیر عامل از زیر ساخت‌های اساسی کشور است.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور، توجه به رویکردهای امنیتی در مناطق مهم و حساس را  یک ضرورت  دانست و تاکید کرد: همه اقشار و آحاد جامعه باید به دو علت مهم و بسیار حیاتی به مسئله امنیت بپردازند،  نخستین علت اینکه تصمیمات کشور برای امنیت بسیار جدی است و تمام ارگان‌های نظامی اکنون طرح دفاعی در برابر تروریسم را آماده کرده‌اند.

سردار مطیعی با اشاره به جایگاه حساس پالایشگاه‌های پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی از منظر پدافند غیر عامل و شورای امنیت کشور بسیار مهم و اساسی تلقی شده است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی باید از هرگونه اقدام و مسئله امنیتی مصون باشند افزود: باید در حوزه پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی همواره با هوشیاری کامل از این سرمایه‌های عظیم حفاظت و پاسداری کنیم.

معاون سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برگزاری سراسری مانور آمادگی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد:مانورهای آمادگی باید بدون هیچگونه تشریفات و نیاز بیرون محقق شود که اکنون مجتمع و مدیران پرتلاش این مجموعه خوشبختانه مانور سراسری را بر همین اساس تنظیم و مدیریت می‌کنند.

سردار مطیعی از برگزاری مانور سراسری پدافند غیر عامل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و گفت: مانور عظیم  پدافند غیرعامل در پالایشگاه‌های دوم، چهارم، ششم  و نهم پارس جنوبی برگزار می‌شود.

وی درباره توجه به اصل پدافند غیر عامل و مقابله با هرگونه تهدید دشمن افزود: همه باید از فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری در راستای آمادگی لازم در برابر هر نوع تهدید دشمن تبعیت کنند و تمام موارد را سرلوحه خود قرار دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار