کد خبر: ۴۷۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۰ 11 March 2010
آقای شیرازی از دستاورد جدیدتان برایمان بگویید.

با وجود رقابت های بسیار زیاد در انواع کسب و کارها ، امر تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است ، تا آنجا که تبلیغات نوین و مو ثر موجب تغییر سرنوشت یک سازمان میشود. به این جهت با همراهی جمعی از فعالان انجمن مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور ، طرحی جدید با عنوان تبلیغات نوین طراحی شد که از آین طریق سازمان ها میتوانند با استفاده از آن و برنامه ریزی مناسب بهترین روش تبلیغات را اجرا نمایند.


در این پروژه فعالان انجمن صنایع چه فعالیتی داشته اند؟

با توجه به تجربه فعالان و متخصصین این زمینه ، فعالیتهایی از قبیل : تحقیقات میدانی، محاسبات عددی، بررسی انواع سازمانها و ... بر عهده آنها بود.

آیا از طرحتان تا به امروز بهره برداری و استفاده شده است؟

بله، 5 شرکت با فعالیت در زمینه آموزش، خدمات اداری، رستوران، خدمات کامپیوتری و طراحی دکوراسیون از این طرح استفاده کرده و پس از حدود 2 ماه اجرا به نتایج مطلوب چشمگیری دست یافتند.

برای این طرح برنامه هایی جهت ارتقا دارید؟ 

بله با توجه به استقبال سازمان های متعدد و اجرای موثر این طرح برنامه های متعددی در جهت کاربرد آسان و بهره مندی همه جانبه سازمان ها در حال آماده سازی می باشد.

صحبت پایانی دارید؟

باعث خرسندی است که این طرح با استقبال گسترده سازمان های مختلف رو به رو شده و این امر سب شده تا ما اهداف و فعالیت خود را در این زمینه گسترش و ارتقا دهیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار