رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ۶۹ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات در شهر اصفهان پلمب شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 08 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ اکبر عاصمی با اشاره به تخلف واحدهای صنفی اظهار داشت: در پی اجرای طرح بازدید و نظارت پلیس بر واحدهای صنفی 69 واحد متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات در شهر اصفهان پلمب شد.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس به مدت 8 روز اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بیان کرد: در همین راستا ماموران از یک‌هزار و 103 واحد صنفی بازدید کردند که در جریان این بازدیدها  69 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

وی از صدور اخطاریه پلمب برای 114 واحد صنفی دیگر خبر داد گفت: در صورتی که متصدیان واحدهای مذکور در مهلت مقرر اقدام به رفع معایب و نواقص و تذکرات ارائه شده از سوی ماموران نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

عاصمی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار