دبیر هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان گفت: تسهیلات ویژه ای برای رتبه‌های برتر، استعدادهای درخشان و نخبگانی که جذب این دانشگاه شوند ارایه خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا ایروانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از راه های پیشرفت و تعالی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور جذب رتبه های برتر و استعدادهای درخشان و جذب دانشجویان نخبه به دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی است.

وی افزود: در این راستا پیشنهادهایی در هیئت امنای دانشگاه اصفهان به تصویب رسید که طبق آن تسهیلات ویژه‌ای به رتبه های برتر، استعدادهای درخشان و نخبگانی که جذب این دانشگاه شوند ارائه خواهد شد.

مشاور رییس دانشگاه اصفهان گفت: کمک هزینه و بورس تحصیلی ماهیانه یک میلیون تومانی به همراه تسهیلات خرید لپ تاپ با هزینه ای حدود ۳ میلیون تومان و بن کتاب برای هر نیمسال برای رتبه های یک تا ده آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، نمونه هایی از این تسهیلات است.

ایروانی اظهار کرد: به رتبه های یازده تا صد آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب کنند، کمک هزینه ماهیانه پانصد هزار تومان در طول تحصیل و همچنین کمک هزینه خرید لپ تاپ به مبلغ ۲ میلیون تومان و بن خرید کتاب اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رتبه های بین ۱۰۱ تا ۲۰۰ آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، کمک هزینه ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان و همچنین کمک هزینه خرید لپ تاپ به مبلغ یک میلیون تومان به همراه بن کتاب به صورت نیم سال اهدا خواهد شد. 

دبیر هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان گفت: به رتبه های ۲۰۱ تا ۵۰۰ آزمون سراسری در تمام گروه های آموزشی نیز کمک هزینه تحصیلی یا بورس تحصیلی ماهیانه به مبلغ یکصد هزار تومان به همراه کمک هزینه خرید لوازم التحریر و لپ تاپ به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

ایروانی خاطر نشان کرد: برای رتبه های برتر آزمون کارشناسی ارشد که این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب کنند، کمک هزینه تحصیلی ماهیانه پانصد هزار تومان برای رتبه های یک تا ده هر یک از کد رشته های آزمون کارشناسی ارشد به همراه هزینه دو و نیم میلیون تومانی خرید لپ تاپ اهدا خواهد شد. 

وی افزود: برای رتبه های یازده تا ۲۰ کمک هزینه تحصیلی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان به همراه دو میلیون تومان کمک هزینه خرید لپ تاپ و برای رتبه های ۲۱ تا ۵۰ آزمون کارشاسی ارشد نیز کمک هزینه ماهیانه یکصد هزار تومان به همراه یک و نیم میلیون تومان کمک هزینه خرید لپ تاپ اهدا خواهد شد.

مشاور رئیس دانشگاه اصفهان اظهار کرد: برای آزمون دکترا نیز برای رتبه های اول تا سوم هر یک از کد رشته ها کمک هزینه تحصیلی ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان به همراه دو و نیم میلیون تومان کمک هزینه خرید لپ تاپ اهدا خواهد شد.

ایروانی گفت: به تمام این دانشجویان کمک هزینه شرکت در کنفرانس های علمی به تناسب نوع کنفرانس از صد هزار تومان تا یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و همچنین کمک هزینه چاپ کتاب و مقاله تا سقف یک میلیون تومان به رتبه های برتری که وارد دانشگاه اصفهان می شوند اهدا می شود.

وی تصریح کرد: برندگان جوایزی مثل جشنواره خوارزمی، جوانان خوارزمی، فارابی، رازی و المپیادهای علمی و دارندگان مدال های جهانی نیز شامل این مسائل خواهند شد.

دبیر هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان در خصوص انتخاب رشته گفت: یکی از برنامه های دانشگاه اصفهان از سال گذشته، انتخاب رشته با نگاه علمی برای هدایت صحیح داوطلبان آزمون سراسری است که تحت عنوان انتخاب خردمندانه است. 

ایروانی اظهار کرد: این برنامه از شانزدهم مرداد به مدت ۱۰ روز شروع شده است و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۷ بعد از ظهر اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه با نگاهی علمی متقاضیان انتخاب رشته را راهنمایی خواهند کرد.

وی گفت: دوستانی که علاقه‌مند هستند از این امکان استفاده کنند به سایت دانشگاه اصفهان مراجعه کرده و در صفحه اول سایت آدرس محل و همچنین نحوه شرکت در این برنامه راهنمایی شده است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار