سومین دوره آموزشی بازرگانان کوچک با حضور 80 کودک و نوجوان در 2 رده سنی 6 تا 18 سال به همت شورای عالی جوانان اتاق اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 08 August 2017

به گزارش تابناک : سومین دوره آموزشی «بازرگانان کوچک» به همت شورای عالی جوانان اتاق اصفهان با حضور 80 کودک و نوجوان در دو رده سنی 6 تا 18 سال برگزار شد.

معاون جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در آیین اختتامیه سومین دوره آموزشی بازرگانان کوچک گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم اقتصادی و کارآفرینی و آموزش بازرگانی در اتاق اصفهان برگزار می‌شود و در طی دو سال گذشته سه دوره این رویداد برگزارشده است.

امیر کشانی از استقبال سایر استان‌های کشور برای برگزاری این دوره آموزشی خبر داد و اظهار کرد: شورای عالی جوانان در اتاق زنجان یک دوره برگزار کرده و در سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم این دوره را در سایر استان‌ها تسری بدهیم.

 کشانی آموزش را زیربنای توسعه دانست و افزود: برای تقویت بخش بازرگانی و کارآفرینی استان اصفهان باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کرد.

ماهین نقوی، مدیر دوره آموزشی بازرگانان کوچک اتاق اصفهان نیز گفت: در این دوره ۴۰ ساعت کلاس برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال ۲ کلاس(و ۲۲ ساعت کلاس برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار شد.

وی افزود: انجام چند آزمون معتبر جهانی در حوزه خلاقیت ( تورنس)، هوش مالی (سنجش ولخرجی)، مدل رفتارشناسی (دیسک) و آزمون گلاسر از شرکت‌کنندگان گرفته شد.

نقوی تصریح کرد: در این دوره، مسائلی از قبیل کارآفرینی و کسب کار، اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی، بازی کسب‌وکار، خلاقیت و حل مسئله و هوش مالی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده آموزش داده شد.

در پایان این مراسم همچنین بازارچه فروش محصولات توسط کودکان و نوجوانان در لابی اتاق اصفهان با هدف تمرین کسب‌وکار و خریدوفروش شرکت‌کنندگان برگزار شد.

 



منبع : پایگاه خبری اتاق ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار