عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نمایندگان در هر شرایطی باید شأن نمایندگی را حفظ کنند چه در ایران و چه در خارج از کشور، یعنی باید بدانند در کجا چگونه رفتار کنند.
کد خبر: ۴۷۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 07 August 2017
به گزارش تابناک : فریده اولادقباد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سلفی برخی نمایندگان با موگرینی، اظهار داشت: در هر صورت این کار، پسندیده نبود.
وی افزود: بنده هم به سفرهای خارجی سفر کردم اما چنین مواردی وجود نداشت؛ البته جای خرسندی است که بانوان نماینده خوشبختانه در این صحنه حضور نداشتند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نمایندگان در هر شرایطی باید شأن نمایندگی را حفظ کنند چه در ایران و چه در خارج از کشور، یعنی باید بدانند در کجا چگونه رفتار کنند.
اولادقباد ادامه داد: نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند و به نوعی نماد همه مردم یعنی هشتاد میلیون نفر انسان هستند و این مفهوم ملی و فراملی دارد لذا باید این شأن در تمام مراسمات داخلی و خارجی رعایت شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: در عین حال که باید شأن نمایندگان حفظ شود جایگاه کشور نیز باید مورد توجه قرار گیرد.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار