معاون صنایع‌‌دستی استان اصفهان خبر داد
تابناک: معاون صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در دی‌ماه سال گذشته 17 تولیدکننده صنایع‌دستی این استان موفق به دریافت گواهینامه برند شدند.
کد خبر: ۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدحسین دهقانی، اظهار کرد: علی‌رغم تعاملات و هماهنگی‌هایی که از گذشته تا امروز با مسئولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف و اتحادیه صنف صنایع‌دستی اصفهان انجام دادیم، لازم است به‌منظور بهبود وضعیت موجود و دستیابی به شرایط مطلوب‌تر، اقدامات زیربنایی‌تری را در این حوزه انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در طول سال‌های گذشته صورت گرفت، جمع‌آوری کالاهای قاچاق صنایع‌دستی در میدان امام بود که موفقیت در اجرای این طرح را مرهون همکاری و مساعدت مسئولان در ادارات تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌ها هستیم.

معاون صنایع‌دستی استان اصفهان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر خروجی حراجی‌های صنایع‌دستی در اصفهان افزود: یکی از برنامه‌های این سازمان، برگزاری حراجی‌های مهم صنایع‌دستی در سطح ملی و بین‌المللی بود که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی ادامه داد: بخشی از آثار و تولیدات صنایع‌دستی شاخص، نتیجه سال‌ها تلاش هنرمندان پیشکسوت در حوزه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی است که باید بستری را برای معرفی این آثار ایجاد کنیم.

معاون صنایع‌دستی استان اصفهان بابیان اینکه اجرای طرح حراجی صنایع‌دستی یکی از سیاست‌گذاری‌های این سازمان است، بیان کرد: برای اینکه این طرح را به‌عنوان کار اصولی به نتیجه برسانیم، به یک ساز و کار مناسب و برنامه‌ اصولی‌تر نیاز داریم.

دهقانی در پایان گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در زمینهٔ حراج صنایع‌دستی در اصفهان صورت گرفت و بر آن هستیم که در مردادماه امسال نیز با مشارکت بخش خصوصی، اولین نمایشگاه تخصصی آثار شاخص و هنرهای سنتی اصفهان را در محل هتل بین‌المللی لاله تهران برگزار کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار