رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان استان تا سه روز آینده بصورت صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۴۷۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 05 August 2017
به گزارش تابناک : حسن خدابخش روز شنبه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، جو به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان اصفهان وجود دارد.
وی با بیان اینکه صبح امروز(شنبه) در مناطق مرکزی استان غبار صبحگاهی وجود داشت، افزود: آسمان اکثر نقاط استان تا سه روز آینده بصورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
خدابخش با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 35درجه سانتیگراد و امروز صبح هم در خنکترین ساعات به 19درجه سانتیگراد رسید.
وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و برای روز دوشنبه، صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آران و بیدگل و بادرود با 40 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 9 درجه سانتیگراد بعنوان خنکترین نقطه استان اندازه گیری شده است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار