شب گذشته نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان دورهمی بود.
کد خبر: ۴۷۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 August 2017
به گزارش تابناک : برنامه تلویزیونی دورهمی، شب گذشته میزبان نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

مهران مدیری پیش از گفتگو با مهمان برنامه، در چند بخش نمایشی به موضوع آمار و آمارگیری پرداخت. در همین رابطه، در بخشی از برنامه «قیمت» (سروش جمشیدی) آمار پشت صحنه را به مدیری گفت. بحث آمارگیری و آمار دادن به جایی رسید که خطاب به مدیری گفت: چند شب قبل با سیامک انصاری تو ماشین چی می‌گفتید؟ مدیری هم گفت: گپ می‌زدیم. این بحث و سوال و جواب تا جایی پیش رفت که مدیری رو به قیمت گفت: یه جوری حرف میزنی که انگار داشتم با آنجیلا جولی حرف می‌زدم. این موقع بود که قیمت به سبک مجری دورهمی گفت: اسم خانم جولی اومد؛ ازشون دعوت می‌کنیم که مهمان دورهمی باشند!

اما در بخش گفتگو با مهمان دورهمی، نگین معتضدی در خصوص شروع فعالیت بازیگری خود گفت: پدر بزرگ من رضا شفیع کار تئاتر می کرد. همچنین مادرم علاقه بسیاری به کتاب داشت و آنها تاثیر بسیاری روی علاقه مندی من به هنر و ادبیات داشتند.
 
دعوت از آنجلینا جولی برای حضور در دورهمی+ عکس 

وی در خصوص ویژگی های ماه تولد خود عنوان کرد: متولد سه مهر ۶۴ هستم. مهرماهی ها بسیار حساس و زود رنج هستند. من خودم زود قهر می کنم، حتی با یک تلنگر کوچک جهان را زیر سوال می برم؛ اما در حال مبارزه با این خصوصیت خود هستم چراکه همیشه دنیا با آدم مهربان نیست.

مدیری در خصوص بحران سی سالگی از معتضدی سوال کرد. او پاسخ داد: من همیشه فکر می کردم در سی سالگی افسردگی طولانی مدت خواهم داشت؛ اما سی سالگی برای من شروع یک زندگی بهتر بود؛ دهه بیست برای من پر از جنگ بود.

وی در خصوص اولین کار خود عنوان کرد: کارهای دانشجویی دوستانم را بازی می کردم اما من علاقه عجیبی به جعبه جادویی داشتم. برای همین به دفترهای مختلف رفتم و تست دادم؛ تا اینکه در فیلم «راز» سعید اسدی بازی کردم.

معضدی درباره همکاری با مهران مدیری گفت: خیلی جرأت زیادی می خواست که با ابر مرد طنز ایران کار کنم. من هرگز یادم نمی‌رود، دستیار شما با من تماس گرفت و گفت برای کار آقای مدیری از شما دعوت می کنیم، حضور داشته باشید. من با این حرف چند ثانیه‌ای سکوت کردم و گفتم واقعا راست می‌گویید و قرار شد به دفتر شما بیایم. آن شب تا صبح چند بار تصمیم گرفتم که در این کار حضور نداشته باشم (خنده)

وی افزود: زمانی که برای صحبت به دفتر شما آمدم، ترس بسیاری داشتم. از اینکه قرار بود شما را از نزدیک ببینم؛ چرا که شما از سال‌ها قبل اسطوره من بودید. زمانی که شما را دیدم درباره فیلمنامه صحبت کردید و من فقط نگاهتان می کردم. شما گفتید سوالی ندارید و من کلمه ها را گم کرده بودم و با صدایی که شبیه یک بچه گربه بود، گفتم از دیدن شما خیلی خوشحالم (خنده)

معتضدی در خصوص حسودی کردن در شغل بازیگری عنوان کرد: شاید خیلی کم پیش بیاید که من نقشی را ببینم و نسبت به آن حسادت کنم که چرا این نقش به من پیشنهاد نشد. زمانی که حسادت می‌کنی یعنی آن بازیگر بسیار نقش را زیبا ایفا کرده است و هیچ کس جز آن بازیگر نمی‌توانست آن نقش را ایفا کند؛ به طور مثال در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم، جز ترانه علیدوستی چه کسی می‌توانست به این زیبایی بازی کند. البته من به یک چیز دیگری حسودی می‌کنم؛ اینکه کارگردان محبوبم سر کار به یک بازیگر دیگر بیشتر توجه کند و از بازی او تعریف کند. (خنده)

مدیری در ادامه گفت: من می‌دیدم سر فیلمبرداری چپ چپ به من نگاه میکنه، قهر میکنه و به خاطر مریضی سر کار نمی‌آید؛ نگو دلیلش این بوده.

در ادامه، معتضدی در خصوص عاشق شدن خود بیان کرد، اواخر سال ۹۵ نامزد کرده و خیلی دوست داشته این خبر را در برنامه دورهمی بگوید.

بازیگر سریال«تکیه بر باد» در خصوص فعالیت اخیر خود عنوان کرد: در سال ۹۶ تصمیم گرفتم که با وسواس بیشتری بازی کنم و کارهایی را انتخاب کنم که حالم با آنها خوب باشد.

نگین معتضدی در پایان برنامه چرخ خیاطی را که یادگار مادربزرگش بود، به موزه دورهمی اهدا کرد.





منبع : بازارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار