تیم های کبیر موتور کازرون، ایرانیان آرمان پاد یزد و پتروشیمی مارون تیم های تازه لیگ برتری شده لیگ برتر هندبال در سال ۹۶ هستند.
کد خبر: ۴۷۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 01 August 2017
تابناک فارس به نقل از بی باک:مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور صبح امروز سه شنبه در محل این فدراسیون برگزار شد. این دوره از مسابقات لیگ باشگاهی هندبال با شرکت  ۱۰ تیم قرعه کشی شد و طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون قرار است این دیدارها از دهم شهریور ماه آغاز به کار کند. 

در مراسم صبح امروز دبیر فدراسیون به همراه نمایندگان ۹ تیم باشگاهی حضور داشتند این در حالی است که قرار است در این دوره از مسابقات لیگ برتر ۱۰ تیم به رقابت بپردازند.

این قرعه کشی در حالی برگزار شد که تیم شهرداری کاشان قهرمان رقابتهای لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ کناره گیری کرد. از آن سو تیم هپکوی اراکی که از نیمه لیگ برتر سال ۹۵ بارها اعلام کناره گیری کرده بود با وجود تمامی مشکلات مالی بازهم در این رقابتها حاضر شده است.  استان اصفهان نیز یک نماینده دیگر در این رقابتها شرکت داده است.

تیم های کبیر موتور کازرون، ایرانیان آرمان پاد یزد و پتروشیمی مارون تیم های تازه لیگ برتری شده لیگ برتر هندبال در سال ۹۶ هستند.

قرعه کشی لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در حالی صبح امروز برگزار شد که علیرضا رحیمی رئیس وقت این فدراسیون از سمت خود استعفا داد. 

نتیجه قرعه کشی این رقابتها به این شرح است :

۱- نفت و گاز گچساران
۲-  کبیر موتور کازرون
۳-  بیتا سبزوار
۴- هپکو اراک
۵- فولاد مبارکه سپاهان
۶- نیروی زمینی ارتش
۷- نماینده اصفهان
۸- صنعت مس کرمان
۹- ایرانیان آرمان پاد یزد
۱۰- پتروشیمی مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار