مدیر آموزش کمیته امداد اصفهان مطرح کرد
تابناک: مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۱۰ هزار مددجوی دانش‌آموز و دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد در برنامه‌های اوقات فراغت مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 13 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، محمد میرزایی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد استان اصفهان در امسال اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت از تیرماه و با مشارکت 10 هزار نفر اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و نیز خانواده آنان آغاز می‌شود.

وی افزود: تعداد 7 هزار و 400 نفر توسط کانون‌های دائم و کانون‌های پیرو ولایت و بقیه افراد با معرفی به سایر کانون‌های آموزش و پرورش، بسیج و کانون‌های پرورش فکری در طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه 850 دانش‌آموز‌، دانشجو و دختران بازمانده از تحصیل زیرحمایت این استان در قالب 6 دوره اردوئی به استان‌های خراسان رضوی، فارس‌، مازندران‌، البرز، همدان و تهران اعزام می‌شوند، بیان کرد: استان اصفهان نیز در طول تابستان میزبان هزار و 400 نفر از فرزندان مددجوی زیرحمایت است.

وی تصریح کرد: این افراد از استان‌های کهکیلیویه و بویراحمد‌، سیستان و بلوچستان‌، بشاگرد‌، یزد‌، سمنان‌، خراسان رضوی‌، کرمان‌، فارس‌، هرمزگان و بوشهر میهمان اصفهان بوده و از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ‌بهائی استفاده می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار