مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی محیط بان و تجلیل از محیط بانان نمونه کشور با حضور مسؤولان ملی و استانی در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 30 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رحمان دانیالی با اشاره به فرارسیدن روز میلاد امام رضا(ع) و روز ملی محیط بان اظهار کرد: مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه سراسر کشور روز دوشنبه 9 مردادماه برای نخستین بار در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده در این مراسم دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین استاندار قم به سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: حضور در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، تجدید میثاق با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب، تشرف به مسجد مقدس جمکران و بازدید از کوه نمک و اماکن فرهنگی و تاریخی شهر قم از دیگر برنامه‌های محیط بانان نمونه در شهر مقدس قم خواهد بود.

وی برنامه های سفر دکتر ابتکار به استان قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه به شهر مقدس قم علاوه بر سخنرانی در مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه سراسر کشور، در جلسه بررسی پیشرفت برنامه حفاظت و بهبود محیط زیست استان قم حضور یافته و با آیت الله امینی دیدار خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار