رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از وزش باد به نسبت شدید از بعداز ظهر امروز(شنبه) در بیشتر نقاط بویژه نواحی شرقی استان تا 2 روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 29 July 2017
به گزارش تابناک : حسن خدابخش روز شنبه افزود: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر آن است که ناپایداری های ضعیف تا دو روز آینده در سطح استان اصفهان ادامه دارد و وزش باد به نسبت شدید موجب ایجاد گرد و خاک محلی در مناطق شرقی استان خواهد شد.
خدابخش با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، افزود: آسمان در اکثر مناطق استان تا دو روز آینده بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 39 درجه سانتیگراد و امروز(شنبه) در خُنک ترین ساعات به 22 درجه سانتیگراد رسید.
خدابخش گفت: آران و بیدگل با گرمای 44 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 14 درجه سانتیگراد به عنوان خُنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و برای روز دوشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار