دیدار تیم های سپاهان اصفهان و سایپا تهران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا جدال تفکرات «زلاتکو کرانچار» و «علی دایی» برنده نداشته باشد.
کد خبر: ۴۶۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 29 July 2017
به گزارش تابناک : جمعه شب در ادامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم های سپاهان اصفهان و سایپا تهران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. 
نبرد امشب در حالی آغاز شده که تیم های سپاهان و سایپا با فعالیت گسترده در فصل نقل و انتقالات به دنبال رسیدن به موفقیت در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران هستند.
در این دیدار، سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران از همان دقیقه های اول به دنبال گلزنی بود و در این راه حمایت هوادارانش را نیز داشت و در طرف مقابل شاگردان «علی دایی» در تیم سایپا با روشی کاملا تدافعی بدنبال کسب یک امتیاز بودند.
در حالی که سپاهان در اکثر دقایق این دیدار برای رسیدن به گل تلاش زیادی می کرد، در دقیقه 83 و در یک ضد حمله توپ به «مهدی ترابی» هافبک ملی پوش سایپا رسید و این بازیکن خوش تکنیک گل ارزشمند میهمان را به ثمر رساند.
تنها دو دقیقه پس از آن، «جلال الدین علی مححمدی» هافبک سپاهان از پاس «حسین پاپی» استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.
در جریان این دیدار بارها هواداران تیم سپاهان اعتراض خود را به روش تدافعی تیم تحت هدایت «علی دایی» نشان دادند.
* ترکیب سپاهان اصفهان:
مهدی صدقیان، ابوالحسن جعفری، رودریگز، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، رسول نویدکیا، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی(رضا میرزایی)، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی و مهرداد محمدی
* ترکیب سایپای تهران:
محمدرضا اخباری، آرش رضاوند، محمد دانشگر، رضا علیاری، مهدی ترابی، مهدی زاده، رضا اسدی(روزبه شاه علی دوست)، حامد شیری، امید خالدی، محمدرضا سلیمانی(علی قلی زاده) و محمد عباس زاده






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار