معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند در قالب طرح مهر تحصیلی کمپین حامیان دانش آموزان نیازمند را در استان اصفهان راه اندازی می کند.
کد خبر: ۴۶۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 26 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در نظر دارد تا در راستای جذب افراد خیر و نیکوکار جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در قالب طرح مهر تحصیلی کمپین حامیان دانش آموزان نیازمند را در استان اصفهان راه اندازی کند.

وی افزود: هرسال اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در روزهای آغازین مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح مهر تحصیلی را با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند و همچنین در جهت اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش از محل موقوفات منطبق با این امر اجرا می کند، لذا با توجه به اینکه تعداد موقوفات منطبق با اجرای این طرح در سطح استان محدود است و اینکه اداره اوقاف و امور خیریه نیز در نظر دارد تا این طرح را در سطح گسترده تری نسبت به سال های گذشته اجرا نماید به همین منظور امسال قصد دارد تا با راه اندازی کمپین حامیان دانش آموزان نیازمند با جذب منابع مالی از محل کمک های خیرین و نیکوکار این طرح را در سطح استان و با شکل گسترده تری اجرا نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا هر فرد نیکوکار می تواند فقط با مبلغ ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان، بسته لوازم التحریر یک سال تحصیلی دانش آموز نیازمند را تهیه و به آنان اهدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه به نحو اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با برنامه ریزی هایی که انجام داده است با یکی از شرکت های داخلی تولید کننده لوازم التحریر جهت تهیه لوازم التحریر با کیفیت و همچنین مطابق با محتوی اسلامی، جذاب و با کیفیت قراردادی امضا کرده است که یک بسته کامل برای هر دانش آموز جهت استفاده در یک سال تحصیلی که شامل؛ دفتر، کیف مدرسه، خودکار و... است را به صورت عمده و با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار این اداره کل قرار دهد.

وی ادامه داد: افراد خیر و نیکوکاری که قصد دارند تا در این امر خداپسندانه با این اداره کل همکاری داشته باشند می توانند از روز ۵ تا ۲۰ مرداد ماه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل در ساعت اداری با شماره ۳۶۶۱۸۷۹۴ و داخلی ۳۱۶۶ تماس حاصل کرده یا با ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها مراجعه کنندتا کارشناسان این معاونت اطلاعات بیشتری را به آنان ارائه نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان شد: امید است که با مشارکت خیرین نیکوکار اجرای این طرح زمینه رشد تحصیلی، نوجوانان و جوانان استان را فراهم کند و تاثیر شگرفی در جامعه به همراه داشته باشد.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار