ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور در استان اصفهان با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک : ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور در استان اصفهان با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، استاندارهای آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد روز چهارشنبه ۴ مرداد ۹۶ در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تشکیل می شود. 

شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مسئولیت راهبری و مدیریت تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری را در کشور برعهده دارد. از این رو دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور هماهنگی و هم افزایی عوامل موثر در حوزه علم و فناوری کشور پنج جلسه هم اندیشی در تهران، یزد، تبریز، مشهد و بوشهر برگزار کرد.  

ششمین جلسه هم اندیشی با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، استاندارهای آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد، مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط، نمایندگان استان های دارای مجوز منطقه ویژه علم و فناوری از استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی،اصفهان، یزد و بوشهر تشکیل می شود. 

گزارش فعالیتهای مناطق ویژه علم و فناوری، پروژه های در حال انجام مناطق ویژه و گزارشی از فعالیت های بین المللی دبیرخانه شورا با موسسات بین المللی همچون سازمان صنعتی ملل متحد (UNIDO)، موسسه فناوری اتریش (AIT) و ... در این هم اندیشی ارائه می شود.  




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار